İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan Giresun seferini gerçekleştiren A Jet firmasına ait skandal bir argüman ortaya atıldı.
Yeliz Demir isimli bir toplumsal medya kullanıcısı tarafından ortaya atılan argümana nazaran, A Jet firması, İstanbul-Giresun seferinde yolcuların valizlerini Sabiha Gökçen’de unuttu.
Demir tarafından toplumsal medyada payalşılan imajlarda, yolcuların duruma reaksiyon gösterdiği ve yolcular ile yetkilier ortasında tartışma yaşandığı görüldü.
Paylaşım kısa müddette toplumsal medyada gündem olurken, firmanın yolculara valizlerinin 1 hafta içinde kendilerine teslim edileceği söylendiği öne sürüldü.
Firmadan mevzuya ait şimdi bir açıklama gelmedi.
Demir, payalşımında, “18.30 Sabiha-OrGi uçuşunda valizlerimizi kaybeden @AJET_TR şimdi bir açıklama yapmadı. Maddi, manevi mağduriyet yaşanıyorken şirket hala sessizliğini koruyor. Valizlerimizi ivedilikle bulun” tabirlerini kullandı.
18.30 Sabiha-OrGi uçuşunda valizlerimizi kaybeden @AJET_TR henüz bir açıklama yapmadı. Maddi, manevi mağduriyet yaşanıyorken şirket hala sessizliğini koruyor. Valizlerimizi acilen bulun @devlethavameyda @bpthaber @pusholder @TwiterSonDakika @nowtvturkiye @ensonhaber @lordsinov pic.twitter.com/LyB3a8EHvJ
— Yeliz Demir (@Yelizzdmirr) August 4, 2024